alt obrazka

Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024r. poz. 1465 ze zm.) Burmistrz zobowiązany jest przedstawić Radzie raport o stanie gminy. Realizując ww. przepis, Burmistrz Miasta i Gminy Pilawa – Albina Łubian, w dniu 31 maja 2025r. podpisała Zarządzenie nr 48.2025 w sprawie przedstawienia raportu o stanie Miasta i Gminy Pilawa za 2024r.

W debacie nad Raportem o stanie Miasta i Gminy Pilawa za 2024 rok mogą zabierać głos radni Rady Miejskiej w Pilawie oraz mieszkańcy Miasta i Gminy Pilawa w liczbie 15, chyba że Rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami, co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Pilawie. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady Miejskiej.

Sesja, na której zostanie rozpatrzony raport o stanie Miasta i Gminy Pilawa odbędzie się 13 czerwca 2025r. o godz. 14:00. Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 12 czerwca 2025r., do godz. 16.00 w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miasta i Gminy. Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest na stronie internetowej Urzędu (poniżej w plikach do pobrania), a także w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Biurze Obsługi Mieszkańca.