alt obrazka

Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2023.40 ze zm.) Burmistrz zobowiązany jest przedstawić Radzie raport o stanie gminy. Realizując ww. przepis, Burmistrz Miasta i Gminy Pilawa Albina Łubian, w dniu 31 maja 2023 r. podpisała Zarządzenie nr 61.2023 w sprawie przedstawienia Raportu o stanie Miasta i Gminy Pilawa za 2022 r.

W debacie nad Raportem o stanie Miasta i Gminy Pilawa za 2022 rok mogą zabierać głos radni Rady Miejskiej w Pilawie oraz mieszkańcy Miasta i Gminy Pilawa w liczbie 15, chyba że Rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami, co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Pilawie. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady Miejskiej.

Sesja, na której zostanie rozpatrzony Raport o stanie Miasta i Gminy Pilawa odbędzie się 23 czerwca 2023 r. o godz. 13:30. Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 22 czerwca 2023 r. (czwartek), do godziny 16.00 w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy, pok. Nr 11. 

Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest na stronie internetowej urzędu (poniżej w plikach do pobrania), a także w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Pilawie, pokój Nr 8.